Zobrazit Váš nákupní košík.

Samotná vůně až na posledním místě

 

Toto pravidlo funguje především na mladé ročníky. "Tyto parfémy jsou prodávány dříve, než zákaznice má možnost vůni cítit. Než se dostane do obchodu, už viděla televizní reklamy, billboardy, zná dokonale flakon. Samotná vůně bývá posledním rozhodnutím o koupi," vysvětlila specialistka na parfémy Roja Dove deníku Daily Telegraph.

Když je uváděn na trh nový parfém, spustí se marketingová mašinerie, která má připoutat co největší pozornost. Lady Gaga loni  při zahájení prodeje své vůně Fame přijela před obchod v New Yorku v kočáře ve tvaru parfému, v prapodivném černém umělohmotném oblečku a se zlatou maskou přes obličej. Přehlédnout ji rozhodně nešlo a jejích fotek byly plné magazíny.

 

 
 

 

Samotná vůně až na posledním místě